Friday, July 10, 2009

FAQ-Apakah Kelebihan Ultimate Pack Berbanding Pack Lain?





1. Layak fast start bonus RM1520 (USD400) berbanding hanya USD250 jika kita join dengan pakej yang lain. - untung untuk dapat bonus/extra income yang cepat di permulaan.






2. Free maintainence 6 bulan, tak perlu active account. Hanya fokus pada bisnes sahaja. Sangat baik di permulaan supaya tak tertinggal untuk mendapat bonus daripada group/network.






3. Maximum payout perweek layak mendapat USD25,000 berbanding Single Pack=USD1000, Double Pack = USD1000, Silver Pack = USD 10,000. - Kita buat bisnes ini adalah untuk jangka masa panjang, jadi adalah terbaik untuk syorkan pada business partner kita untuk mendapat payout yang tinggi. Jika tidak, kita dah menyekat potensi kewangan mereka.






4. Upgrade ke status Ultimate hanya SEKALI SEUMUR HIDUP. Lepas itu, anda nak maintain dengan single pun tak mengapa! Anda tetap status Ultimate untuk menikmati ke semua faedah di Vemma.






5. Jika anda telah join ke pakej selain Ultimate, anda diberi masa 90 hari untuk upgrade ke status yang lebih besar iaitu Ultimate, selepas tempoh tersebut, anda tidak akan mendapat faedah-faedah dan kelebihan-kelebihan status Ultimate lagi. Walaupun anda membeli Ultimate pakej selepas itu, tetapi status anda masih dengan yang lama, tidak Ultimate. Jadi upgrade ke Ultimate hari ini! Jadi di permulaan, adalah yang terbaik jika kita galakkan business partner kita join dengan Ultimate Pack terus, tidak membazir duit untuk membeli berulangkali.






6. Kita lebih yakin untuk buat bisnes ini, kerana kita serius, Ultimate hanya berharga RM4104, tetapi jika kita promote Ultimate juga di bawah kita, fast start bonus ialah RM1520!! hampir 42% payout untuk satu pakej. Yg tertinggi !!!






7. Produk kita akan dapat sebanyak 12 pek, boleh jual runcit (RM380/pek) atau buat sample. Dan apabila kita mengambil produk Vemma untuk jangkamasa yang panjang, kesan yang baik untuk kesihatan kita juga akan meningkat dan akan meningkatkan lagi keyakinan berkenaan perniagaan kita.



No comments:

Post a Comment