Friday, July 10, 2009

FAQ-Favourite Asked Question



1. APAKAH ITU VEMMABUILDER - TAK FAHAMLAH?
Vemmabuilder ni adalah homed-based bisnes, hanya bekerja secara online dr rumah. Kerja kita hanya mempromosikan website, anda sudah ada website, tau tak? http://www.vemmabuilder.com/ID number. Anda hanya perlu promote website itu.Macam-macam cara yang akan saya tunjuk selepas anda upgrade menjadi member. Bila orang join jadi member melalui website tu, kita akan dapat weekly income based on USD terus ke mana2 akaun bank kita. Kita dibayar weekly, so closing time setiap hari Jumaat sebelum 12 tgh, baik upgrade cepat, jika tidak, downline paid di bawah anda akan overide ke atas dan anda tidak akan mendapat apa-apa bonus dari mereka lagi.



2. JADI, APA YANG PERLU SAYA BUAT? NAK UPGRADE TU MACAM MANA?
Anda pergi ke www.vemmabuilder.com kemudian masukkan ID dan password anda, kemudian klik 'GET STARTED' dan follow instrutionnya...anda boleh gunakan kredit kad atau debit kad.



3.. SAYA TIADA KAD, MACAM MANA?
Anda boleh bayar cash dan ambil produk secara terus di Vemma Malaysia Head Office di Jaya One, Petaling Jaya. Atau anda boleh pakai EON debit kad yg boleh didapati di EON Bank. Mudah, cepat, murah dan pantas. Hanya RM8 saja utk servis charge



4. KENA BAYAR BERAPA UNTUK JOIN?
1. Pertama adalah untuk service online office kita iaitu vemmabuilder - USD19.95(RM75)
2. Kedua adalah untuk produk package. Di vemma ramai yang masuk dengan Ultimate Package. Anda akan dapat 12 PEK bersamaan 24 botol minimum kesihatan vemma. 6 bulan akaun aktif, tidak perlu membeli produk package selama 6 bulan tersebut. Apabila orang join dengan ultimate, anda akan dapat RM1520. Ini baru fast start bonus, belum masuk 9 bonus yang lain lagi. Jika anda mengambil pakej lain selain dari ultimate iaitu single pack, double atau silver pack, anda akan dapat RM900 sahaja. Beza RM600 tu. Maksimum payout (pakej ultimate) pula yang paling tinggi per week iaitu USD25000 iaitu bersamaan dengan RM95000. Dan yang paling menarik sekali ia hanya sekali seumur hidup dan boleh diwarisi sampai bila-bila. Selepas bulan ke-7 nanti, anda boleh maintain dengan single pack sahaja, tetapi status ULTIMATE.....jimat. Jika anda pilih pakej lain pada first time pun, nanti nak kena upgrade status juga dalam masa 90 hari utk menentukan maximum pay out iaitu RM95000. Baik ambil ultimate terus, jimat.



5. KENA MAINTAIN KE DENGAN BISNES NI?
Ya. Jika nak layak bonus perlu maintain. Jika tidak, akaun anda hanya akan ada di situ sahaja dan tiada bonus. Ini bisnes yang adil, anda tidak akan mendapat apa2 hasil dari kerja keras orang lain jika anda duduk saja. Lagipun saya bayar sekali saja, masa join dulu, lepas tu every month beli guna duit bonus la.Pusing modal la kiranya.Kita mesti bijak buat bisnes.



6. KALAU SAYA MULA DENGAN SINGLE PACK MACAM MANA, BOLEH TAK?
Boleh. Tiada masalah untuk peringkat percubaan, tetapi untuk lebih jimat dan bonus yang banyak, join terus ke ultimate pack, sekali seumur hidup, 6 bulan aktif dan bonus tajaan RM1520 seorang.



7. VEMMA ADA BARANG ATAU PRODUK APA-APA KE DALAM BISNES NI?
Ya. Vemma ada supplement yang sangat berkhasiat, baik untuk kesihatan. Perlu diingat, vemma adalah bisnes. Jadi bisnes mesti ada barang, bukan skim pelaburan atau program duduk diam dapat duit. Tetap kena buat kerja, cuma perlukan 30 minit-1 jam (atau lebih,atas kehendak anda) sehari. Kerja anda cuma kena promosikan wesite anda supaya orang jadi downline anda dan membeli Produk Vemma.)



8. KENAPA PERLU BELI PRODUK?
Jika kita nak dapat bonus, perlu aktif. Jika tidak, ianya tidak adil untuk layak bonus dari orang bawah tapi kita tidak beli atau maintain. Jika macam tu, saya pun tak nak buat Lagipun vemma baik utk kesihatan. The best....



9. MAHALLAH BARANG TU?
Murah. Sebenarnya kerana kita akan dapat bonus yang lebih lumayan lagi. Bonus kita based on 1 USD=RM3.80. Setiap minggu pula tu. Upgrade member hari ni dan saya akan tunjukkan cara bagaimana nak buat. Tapi kalau anda join ultimate pack, makin tinggi imbuhan yang anda dapat. Makin senang untuk dapatkan 10 bonus yang terdapat di vemma.



10. SAYA PENINGLAH....NAK FIKIR MACAMMANA NAK JUAL PRODUK YANG MAHAL TU,TAKUT TAK DA ORANG YANG NAK BELI....
Saya akan beri VCD testimoni dan anda boleh tengok sendiri. Boleh tengok testimoni dalam blog saya juga di http://www.bisnesvemma.com Doktor pun buat bisnes ni sebab produk powerful dan tiada lagi orang yang betul-betul buat.....anda adalah yang terawal jika buat dan pecahkan market di Malaysia. Pasti akan ada orang yang akan mendapat manfaatnya. Produk akan 'bercakap' bagi pihak kita kerana effectnya sangat cepat dan menyembuhkan pelbagai jenis penyakit moden.



11. SAYA TIADA MASALAH NAK KELUARKAN MODAL TAPI TIADA KEMAHIRAN NAK MENYAKINKAN ORANG PASAL BISNES NI.
Jangan risau. Saya akan membantu dan tunjuk cara, yang penting anda mesti bersedia. Saya hanya akan bekerjasama dengan mereka yang serius kerana masa saya yang sangat berharga. Jika ada sebarang pertanyaan, hubungi saya bila-bila masa dan pasti saya akan bantu dan dan tunjuk cara. Vemma is a simple bisnes. Kita sama-sama boleh lakukan untuk terus berjaya demi menjamin masa depan.



12. BERSEDIA DARI SEGI APA? JADI SAYA MEMANG KENA STUDY PASAL PRODUK NI?
Ya. Belajar sedikit demi sedikit pasal sistem vemmabuilder (online) dan tambah pengetahuan tentang produk. Tak perlu detail, kongsi testimoni dah cukup.



13. SAYA NAK TAHULAH SIKIT PASAL BISNES NI.......KEUNTUNGAN YANG AKAN KITA DAPAT INI BERDASARKAN KEPADA YANG DITAJA ATAU BERDASARKAN NILAI PRODUK YANG BERJAYA DIJUAL?
Nilai produk yg dijual. Tetapi kita tak promote produk, kita campur promote website sahaja. Indirectly bila nak jadi member, kita perlu beli produk. Produk mesti ada kesan untuk kesihatan dan pasti akan ada repeat sale. Di situ income kita.



14. ADAKAH PRODUK ITU DIWAJIBKAN......DAN MENJUALNYA PADA SATU TEMPOH TERTENTU?
Produk wajib. Tiada tempoh tertentu. Jika nak berniaga mesti menjual produk. Jika tidak, bukan berniaga namanya, tapi cara kita simple, just promote website sahaja iaitu http://www.vemmabuilder.com/user id anda.



15. APAKAH SISTEM VEMMA MENGGUNAKAN SISTEM PIRAMID.
Tidak. Vemma adalah sistem binary (2 kaki). Sila faham. Piramid wujud di mana2 organisasi. Jika anda bekerja, bos di atas anda, tetapi anda tidak boleh potong beliau dari segi pangkat dan income. Tetapi di Vemma, network bisnes, anda boleh potong pendapatan upline/pangkat jika anda rajin. Bisnes ni, siapa rajin, dia dapat, tidak kira anda di mana. Ini bukan skim cepat kaya.



16. SIAPA MASUK DULU AKAN UNTUNG SELAMANYA.........MANAKALA YANG MASUK KEMUDIAN AKAN BERKURANGAN.........SEBAB SAYA RASA TAK ADIL LA DENGAN SISTEM INI. PLAN PEMASARAN MESTILAH MEMBERIKAN HAK KEPADA SEMUA, MALAH ORANG BAWAHAN MAMPU MENDAPAT KEUNTUNGAN LEBIH DARI ORANG ATASNYA, APABILA DIA MAMPU MENJUAL DENGAN LEBIH HEBAT.
Ya. Saya pun takkan join bisnes seperti yang anda maksudkan. Di Vemma is fair and square. Anda buat......anda dapat.



17. BAWAH SAYA MINGGU LEPAS DAH RAMAI ORANG MASUK. TAPI SAYA BELUM UPGRADE. ADAKAH BONUS TU MASIH ADA UTK SAYA?
Ruginya........Anda takkan dapat bonus dan mereka telah override anda....mereka telah lari meninggalkan anda dan masuk ke line lain. Mereka tidak akan menjadi downline anda lagi. Kita close every friday 12 pm. Jadi jangan terlepas lagi. Upgrade member now!!!

No comments:

Post a Comment